9/11/2015

One fabric, Two shirts for the summer

Hi there
Hallo daar

One day I was in my favorite fabric shop looking into the coupons when I found this fabric of Lillestoff. I immediate fell in love with it...
Op een zekere dag was ik aan het snuisteren door de coupons in mijn favoriete stoffenwinkel toen ik dit stofje van Lillestoff vond. Ik werd er onmiddellijk verliefd op...

In one of my previous posts I already used it to sew a baby cap and headband. But now it was time to use it for my boys!
In één van mijn vorige blogs had ik dit stofje gebruikt om een babymutsje en haarband te maken. Maar nu was het tijd om het voor mijn jongens te gebruiken!


As for my 2-year old the T-shirt may be a cute one, so I used the envelop neck T shirt of the Singer book. I struggled a lot with the envelop neck and it still isn't perfect, but I didn't dare to sew the neck again. 
Voor mijn tweejarige mocht het T-shirt nog wel schattig zijn. Dus gebruikte ik het Tshirt met de envelope hals van het Grote Singer naaiboek. Ik had wel wat last met de envelope hals en het is nog steeds niet perfect, maar ik durfde niet meer lostornen.

But for my 4-year old I didn't want it to be cute. So I sewed the Malik pattern of the magazine La Maison Victor. And the combination with a cool jeans shirt turns this tank top into a cool outfit for the summer!
Maar voor mijn vierjarige mocht het niet schattig zijn. Dus naaide ik het Malik patroon van het magazine La Maison Victor. En in combinatie met een stoer jeans hemd is dit een marcelleke deel van een coole outfit!


So autumn... please stay away for a while!
Dus herfst... blijf nog even weg!

Tania

PS: The fabric is from/ De stof is van:  Lizzy L'oiseau.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Your comment is very welcome, so do not hesitate to add yours. Jouw opmerking is van harte welkom, aarzel dus niet om die van jou toe te voegen.