9/19/2015

From Leonora sweater to Leo sweater to...

The first thing I thought when I saw the pattern for the Leonora sweater of La Maison Victor, I'll turn it into a Leo sweater. You just can't make a Leonora Sweater with 2 boys.
Het eerste wat ik dacht toen ik het patroon van de Leonora sweater zag in de laatste editie van La Maison Victor, daar zal ik eens een Leo sweater van maken. Een Leonora sweater kan echt niet met 2 jongens in huis. 

And it must have been faith, because a couple of weeks before I had bought thin sweater fabric with little stars on it. It immediately popped up in my mind when I started with my sweater.
En het moet het lot geweest zijn, want enkele weken daarvoor had ik een dunne sweaterstof met sterren gekocht. Ik moest er meteen aan denken toen ik aan deze sweater begon. 


The sweater was really easy to make and it fitted the my little boy well. I don't know what made me take my scissors and what made me change the below of the sweater. So from a Leonora sweater to a Leo sweater it ended up in a semi Leo sweater with binding.
De trui was echt eenvoudig om te maken en het paste de kleinste goed. Ik kan ook niet goed zeggen waarom ik de schaar in het onderste van de trui heb gezet. Maar van een Leonora sweater ging het dus naar Leo Sweater om te eindigen in een Semi Leo sweater met boordstof. 

But the little one was happy, so I am also...
Maar de kleinste was blij, dus dan ben ik dat ook...



PS: The fabric is from/ De stof is van De stoffenstraat.

4 opmerkingen:

  1. dat is een goeie ingesteldheid: als ze het graag zien dat is idd het belangrijkste

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is waar, Majella. Maar die echte Leo(nora) sweater moet er toch eens van komen. Even wachten tot het juiste stofje voor bij komt. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is echt een schoontje!mooie jeanslook heeft dat stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! En ook een heel makkelijk stofje om mee te werken.

      Verwijderen

Your comment is very welcome, so do not hesitate to add yours. Jouw opmerking is van harte welkom, aarzel dus niet om die van jou toe te voegen.